The Definitive Guide to کابینت خانه

Wiki Article

برای دریافت کاتالوگ به شماره ۰۹۱۲۸۵۰۷۰۰۵ در واتس‌اپ پیام دهید. به علاوه، می‌توانید کاتالوگ ممبران را از لینک‌های کاتالوگ ممبران یا کاتالوگ منبت دانلود کنید.

در این تصویر می‌توانید به خوبی فضای کابینت‌ها را در کنار قفسه‌ها و المان‌های دیگر آشپزخانه ببینید.

در نهایت به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما از کابینت‌های باکیفیت استفاده کنید، زیرا شما قرار نیست هر سال، کابینت آشپزخانه‌تان را تعویض کنید.

همچنین آخرین مدل‌ها و نمونه‌های کارشده‌ی شرکت، در صفحه‌ی اینستاگرام آکس چوب موجود است.

تصویر بالا، همان تصویر قبلی از زاویه‌ی دیگری است. در این تصویر، سرستون‌های دارای نقش و نگارهای زیبا و خاص به خوبی قابل مشاهده هستند.

در صورتی که تمایل دارید بیشتر راجع به کابینت آشپزخانه و نمونه‌های دیگر آن بدانید، از شما دعوت می‌کنیم مقالات تخصصی‌تر آکس چوب را مطالعه فرمایید.

– استفاده از شوینده های قوی که حاوی الکل یا استون باشد به کابینت آسیب می رساند

حتی می توانید کابینت ممبران کرم و ترکیب آن با رنگ های مختلف بژ، رنگ نباتی، عسلی و نسکافه ای و غیره را سفارش دهید.

رنگ کردن کابینت‌ها نیز‌ می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که به ذهن‌تان می‌رسد. اما رنگ کردن مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید کابینت‌ها کاری تخصصی است و به عوامل مختلفی مانند نوع کابینت، جنس و مواردی از این دست بستگی دارد.

این کابینت ها بسیار ارزان و مطلوب هستند و مناسب برای یک نفر طراحی شده اند

کابینت آشپزخانه ممبران قیمت ارزان تری نسبت به دیگر کابینت های چوبی کلاسیک دارد. از جمله مهم ترین مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران را می توان موارد زیر عنوان کرد:

این سوال را می‌توانیم با توجه به جنس کابینت شما پاسخ دهیم. البته، بیشتر کابینت‌ها با استفاده از دستمال‌های نانو و آب گرم، محلول‌های تمیز کننده خانگی مانند سرکه و جوش شیرین، پودر ماشین لباسشویی، مایع ظرفشویی و یا مقداری صابون به همراه آب گرم و اسپری‌های چند منظوره تمیز می‌شوند.

اگر علاقه مند به خرید کابینت پی وی سی هستید شناخت مزایا و معایب آن خالی از لطف نیست. با دانستن این اطلاعات خریدی آگاهانه داشته باشید:

– در صورت عدم استفاده از روکش در این کابینت امکان پوسته شدن در اثر حرارت مستقیم وجود دارد

Report this wiki page